Ultimu' vers .




O să plec oftând spunând că îmi pare rău
Că nu pot să fac parte din visul tău
Şi ştiu că acum ţi`e  rău şi încă speri
Că o să mă î
ntorc, nu mă întorc nicăieri
Mâine,în curând va fi ieri
Şi tot ce doare cu timpul va fii bine chiar dacă acum nu pare (ştiu)
Un ocean de vise am şters
Îmi pare rău că am ales să fiu ultimu' vers .. ( Chriss , Chriss , Chriss ..  )


Băi nene , vreau să dorm şi nu pot. Aşa că am de gând să aberez p.aici de tot ce'mi trece mie prin cap. De cum ar fii trebuit să merg iar la apartament în noaptea asta da' n.am avut chef , de cum îmi place mie să dispar , să'mi bag picioru' în toate promisiunile şi căcaturile de genu' , să nu'mi mai pese. Bă şi e aşa de bine ! E genial să stai singur , jur. Să te trezeşti aşa deodată că tre' să mergi la chef'n toiu' nopţii şi să nu fie nimeni care săî'ţi frece filmele. Da, viaţă haotică cât mi'ai lipsit !
Nopţile astea pierdute petrecând , dimineţile în care te pui la somn da' deabea adormi juma' de oră că deja sună telefoanele .. Zilele'n care te doare'n 14 , să ai atâta treabă da' totuşi să zici 'AZI NU ' !
Relaţiile care se termină atât de subit .. Şi promiţi şi iar promiţi că nu mai faci .. Aha ! Până când ? Până când iar vine unu şi'ţi pune capac că deh .. Sau până când te apucă o dimineaţa în care te întrebi ce dracu' n.a mers şi te'ntrebi unde'i telefonu' să'ţi chemi prietenii să te scoată din căcatu' ăla de stare, că tu nu suporţi să mai stai singură ..
Ce căcat ?! Mai sus a vorbit subconştientu' meu ?.. Spun ca şi cum aş vorbii de alţii da' până la urmă e chiar vorba de mine .. Da frate. Nu pot să stau singură acum. Sunt de jumate de oră aici , e aproape 5 dimineaţa şi mă gândesc ce dracu' să mai fac. Nu pot să dorm. Nu ştiu ce am sau nu , nu vreau să'l văd sau să mă gândesc la el. De fapt , nu ştiu dacă nu vreau sau nu pot. Discutabil. Da' tot 'Nu' e.
Şi când mă gândesc frate .. Câte planuri şi vise duse Şi toate de ce ?! . Pentru că .. Nici măcar nu ştiu de ce. Comportamente , anturaje , ceartă , urlete .. Căcaturi mai pe scurt. 
Un lucru e cert .. Prietenii mei , ăştia tâmpiţi şi nebuni .. Sunt ai mei. Şi nu aş renunţa la ei pentru nimic în lume .. Chiar dacă mai plec .. Mereu mă primesc înapoi. Mă ajută , mă fac să trec mereu peste .. Mă ridică şi mă fac fericită atunci când alţii mă pun la pământ .. Ai mei sunt cei mai importanţi .. Ei vor fii aici mereu :). Nu spun că nu mă doare , spun că ei mă anesteziază'n stilu' lor caracteristic :) ..
Şi uite c.am aberat ceva mai mult decât vroiam .. Poate .. Acum o să adorm.
Noapte bună sau Bună dimneaţa ?


Nu vreau să crezi că vreau a te abandona dar simt că trebuie sa plec altundeva
Sunt captiv în lumea mea şi vreau să înţelegi că nu pot să mă las să te las să mă legi
Un ocean de vise am şters
Îmi pare rău că am ales să fiu ultimu` vers ...

 

Nessun commento:

Posta un commento