!

Nu ştiu ce'mi venii să fac postarea asta , da' o fac. Intrasem pe vechiul blog ( da, am mai avut un blog ) şi duh , logic ca de obicei m.am uitat să văd dacă acel boy de care mă'ndrăgosteam anu' trecut cam pe vremea asta a mai postat ceva .. Normal că nu , nu a mai apărut nimic de multe luni .. Nu mai ştiu nimic de el , nu cred că am mai vrut să ştiu. Ideea e că mi'am pus întrebarea ce'aş fii făcut dacă aş fii citit ceva nou acolo. Crecă'aş fii căzut de pe scaun , aş fii făcut 3 infarturi şi'aş fii înviat de 5 ori. Adevăru' cam care e .. Aşa cum îmi repetă o tipă de multe luni'ncoa .. Oricât mă dau eu tare şi rotundă că am trecut peste , n.o să fac asta pân' n'o să aflu adevăru' . De ce ? Păi asta nu mai ştiu. Curiozitatea , aţele albe , intrigile .. De'al de d'astea. De revelion am fost atât de luată încât am vrut să'l sun .. N'am făcut'o dar am căutat o persoană apropiată lui. Aia e nene. Am greşit şi eu mult , de fapt , poa' asta e doar părerea mea. Nu mai price eu prea multe şi nu ştiu cum o să fac , da' tot fac pe dracu'n 4 , despic Cluju' şi Braşovu'n 14 şi tot aflu tot. Asta , doar ca să fiu eu liniştită :). Se apropie cam 4 luni de libertate absolută , timp o să am .. Nu mă gândesc să dau viaţă trecutului , nici vorbă ! Am eu ambiţia asta , să ştiu tot.

Acum să zic ceva de prezent .. ĂĂĂ ! :)) Şcoală! N'am învăţat anu' ăsta şi se simte acuma .. La sfârşit de semestru. Tre' să trag , că n.am note tatiiiii ! :)) A fost tare caterincă de juma de an încoa .. Multe prostii , da' multe rău. Luni singură acasă .. Weekenduri petrecute , nopţi pierdute , revelion , 'ai de mine ! Şi când mă gândesc că iar rămân singură .. Iar mă ia de cap ! :)) Da' ce să zic .. Vine şi maju' încet încet cu paşi rapizi . Am crescut , m'am maturizat .. Sunt stăpână pe viaţa mea .. Deciziile mele. Nu ştiu cât mă bucură sau sperie asta da' e de bine. Nu prea am timp de blog ş'am fost 'urecheată' pentru asta .. Îmi cer scuze. :D  Din câte se vede nu mai apuc nici să postez mare lucru decât scurte rezumate ale activităţii .. şi asta e enervant pentru că blogu' avea cam alt scop. Viaţa sentimentală e .. e şi ea să fie acolo. E bine , cred .. Da' nu'mi prea arde mie de d.astea , legatu' la cap serios nu'i pentru mine acu' .. Şi se simte. :-s Da' fix atunci când nu e de mine eu fac ! :)) .. Deci .. Dumnezeu cu mila.
Mă rog .. Caterincă multă , şi alte d.astea .. Până la urmă .. Viaţa asta , morţii ei, e frumoasă !

Nessun commento:

Posta un commento