În cinstea ta , 2010 !

Imediat se duce şi 2010. Vine Crăciunu' , Revelionu' .. Toată lumea mai trece'n agendă un an trecut .. Mai bun sau mai rău pentru unii , anu' ăsta a rupt şi a înnodat prietenii , a provocat catastrofe şi'a unit destine , a râs şi cu noi şi de noi ..
Nu ştiu ce'mi venii da' parcă vreau aşa , să'mi amintesc aici tot ce'a fost .. De teamă poate , să nu uit peste ani .. De la'nceput .. Din ianuarie .. Când l'am cunoscut pe Alex .. 6 luni , cu bune cu rele .. ( Nu pot să nu amintesc de asta .. )
Apoi Italia .. Sor'mea şi mama .. Zilele petrecute în casă , numai noi trei .. ' Atâta timp cât sânge din sângele ei va curge'n venele mele orice durere numai ea va ştii s.o spele '
Plecările neprevăzute la mare .. 
Toate săptămânile în care am stat singură acasă .. Cu gaşca la mine non stop .. De ei , ai mei .. Care au rămas mereu lângă mine , anu' ăsta mai mult ca niciodată .. Mulţumesc vouă că m'aţi primit mereu înapoi .. 
Şcoală .. ' Când lipseşti o săptămână şi le spui că eşti în turneuuuuu ' ..
Şi acum .. Acum. Câteva zile şi rămân iar singură. Sărbători acasă,departe de ai mei .. Învinovăţită probabil de mulţi că am ales asta .. Da' căcat , e viaţa mea. Şi până la urmă , îl am pe EL aproape .. şi pe ei !
An cu bune şi cu rele .. An în care m'am schimbat,maturizat,amuzat,supărat şi .. distrat ! Aşadar .. În cinstea ta 2010 ! Fie ca 2011 să fie şi mai bun , deşi când ne'o fii mai rău .. să ne meargă aşa de bine ! 

1 commento: