3:59

Bună dimineaţa sau noapte bună ?
Mă rog .. P'acolo pe undeva .. Nici măcar nu mai ştiu dacă mi.e somn sau nu . Ultimele nopţi au fost mai mult sau mai puţin ' nopţi ' .. Puţin somn , parcă prea puţin. Zile pierdute dormind ... Şi nopţi pierdute petrecând sau plimbându'mă de nebună căutând un magazin unde să găsesc nenorocitu' ăsta de Kent 8. Parcă nu se mai fabrică ţigările astea sau toată lumea s.a apucat de fumat în cartieru' ăsta . Şi acum .. Stau ş'aştept un prieten care s.a dus după a4a sticlă de grasă de Cotnari :)) ce m.a distrat vânzătoarea de la ultimu' nonstop şi câinele ăla care'n fiecare noapte se ţine după noi de la magazin .. Cine mai e ca noi la 1 la mec şi la 3 la panini ? .. Uite cum ne futem noi nopţile în loc să dormim .. Bine , nu că ar fii asta ceva rău :)) .. Da' totuşi .. Parcă iar o luăm pe mirişte ca proştii .. Şi când mă gândesc că nici n.a venit revu' încă ..
Partea proastă ? S' a dracu' de prost dispusă , n.am chef de nimic şi mă disperă a' dracu' de tare asta. Adică frate , e vacanţă .. Sunt singură acasă şi.am cam tot ce'mi doresc aici , lângă mine. Atunci care'i baiu' ? De ce nu.s în culmea fericirii ? Habar n.am.

Nessun commento:

Posta un commento