Pe ambele părţi ale uşii :)

Hm. Prin această postarea uite că intru şi eu în concursul început de Alex şi Praf .. Ideea este că tebuie să fac un articol despre ce'mi vine mie'n gând când citesc această frază ' Pe ambele părţi ale uşii ' .. Ei bine , mă duce cu gândul la o graniţă .. la o părere împărţită , la un om nehotărât. La cineva ce'ar vrea să fie în 2 părţi deodată .. La cineva ce'a fost în 2 locuri în acelaşi timp. La decizia de'a alege între prieteni şi persoana iubită , între familie şi carieră , între casă şi facultate. Deseori între aceste lucruri enumerate mai devreme există o graniţă , o uşă bine înfiptă .. Şi chiar dacă uneori am vrea să fim pe ambele părţi ale uşii , nu se poate .. Pur şi simplu.
'Pe ambele părţi ale uşii' mă face să mă gândesc la faptul că vin sărbătorile .. Că fiind departe de.ai mei dar cu persoana mea specială lângă mine sufletul meu va fii 'Pe ambele părţi ale uşii' .
Chiar dacă fizic eu sunt aici , deseori sufletul meu este în altă parte .. Am descoperit acum , după mult timp , că pentru mine zicala ' Acasă e acolo unde e sufletul ' .. nu mi se mai aplică aşa cum credeam o dată. La mine 'acasă' e pe ambele părţi ale uşii. Aici , pentru că am copilărit şi'am petrecut momente de neuitat dar şi acolo , undeva departe , unde sunt ai mei , familia mea ..
Deci ' Pe ambele părţi ale uşii ' am fost fiecare dintre noi , măcar o dată .. Şi fiecare dintre noi va mai fii , măcar o dată ...

Nessun commento:

Posta un commento