Dor.

Asta .. e altă postarea scrisă acum vreo lună. Nu ştiu de ce nu am publicat'o atunci dar e plăcut să văd cum multe din dorurile de mai jos s.au dus .. Totuşi , o postez aşa .. De dragu' vremurilor de atunci ( sau în ciuda lor >:) )

Mi.e dor.
Mi.e dor de serile petrecute în braţele mamei ' va fii bine , o să vezi , îţi promit ' .
Mi.e dor de ' haaaaa ! bă eşti nebun ?! bă da' ai înnebunit ? '
Mi.e dor de nopţile pierdute pe malul mării , aşteptând răsăritul împreună cu ei.
Mi.e dor de străzile întortocheate şi de noaptea aia în care am colindat rătăciţi centrul Romei.
Mi.e dor de visele de acum ceva vreme , de fapt mi.e dor de orice vis.
Mi.e dor de sor.mea şi de zilele în care contam numai noi două.
Mi.e dor de amintirile alea uitate , de zilele pierdute în colţu' blocului făcând lucruri mărunte , de prietenii uitaţi da' totuşi prezenţi în amintiri.
Mi.e dor de copilărie şi de zilele în care nu'mi păsa de nimic.
Mi.e dor de generală , de oamenii de acolo .
Mi.e dor ..

Nessun commento:

Posta un commento